Пријем и заказивање

Рекламације на квалитет производа услуга


Рекламације на квалитет производа услуга

Корисници производа и услуга Института за трансфузију крви Србије своје примедбе/рекламације на квалитет производа или услуге могу:

А. Упутити:

Саветнику за заштиту права пацијената Канцеларија за заштиту права пацијената Београд, Тиршова 1
Канцеларија број 9, приземље
Радно време 9-15 часова
Контакт телефон: 011 360 5634
Е-mail: savetnik.pacijenata@beograd.gov.rs

Одељењу за мотивацију и организацију добровољних давалаца крви
Тел: 011 3440 479
Е-mail: pr@itks.org.rs

Представнику руководства за интегрисани систем менаџмента Ивани Милосављевић
Контакт телефон: 011 3830 592; 064 2378 519
Е-mail: obezbedjenje.kvaliteta@gmail.com

Б. Уписати у Књигу утисака на I спрату (даваоци крви, плазме и тромбоцита) и у холу Института (пацијенти)

Ц. Убацити у Кутију за примедбе и жалбе, у холу Института за трансфузију крви Србије (пацијенти)

Запослени у Институту за трансфузију крви Србије своје примедбе могу убацити у Кутију за примедбе и жалбе запослених (приземље главне зграде, преко пута лифта).


  • Пријем добровољних давалаца крви
  • Радним даном 07-19 ч,
    Суботом 08-15 ч
  • Пријем пацијената и трудница
  • Радним даном 08-13 ч,
© Институт за трансфузију крви Србије. Сва права задржана.