Рекламације на квалитет производа услуга
Корисници производа и услуга Института за трансфузију крви Србије своје примедбе/рекламације на квалитет производа или услуге могу:
А. Упутити:
Саветнику за заштиту права пацијената Канцеларија за заштиту права пацијената Београд, Тиршова 1 Канцеларија број 9, приземље Радно време 9-15 часова Контакт телефон: 011 360 5634 Е-mail: savetnik.pacijenata@beograd.gov.rs
Одељењу за мотивацију и организацију добровољних давалаца крви Тел: 011 3440 479 Е-mail: pr@itks.org.rsПредставнику руководства за интегрисани систем менаџмента Ивани Милосављевић Контакт телефон: 011 3830 592; 064 2378 519 Е-mail: obezbedjenje.kvaliteta@gmail.com
Б. Уписати у Књигу утисака на I спрату (даваоци крви, плазме и тромбоцита) и у холу Института (пацијенти)
Ц. Убацити у Кутију за примедбе и жалбе, у холу Института за трансфузију крви Србије (пацијенти)
Запослени у Институту за трансфузију крви Србије своје примедбе могу убацити у Кутију за примедбе и жалбе запослених (приземље главне зграде, преко пута лифта).